BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, April 22, 2009

2 bulan sudah...







alhamdulillah..farish dah besar dah!
masa dlm pantang, kuat jgk saya nangis
tok sebelah rumah saya pun dengar
malam2, saya nangis jek..mood memang tak baik jek
hehe..saya saje jek nak manja2 dengan mama
abah lak duk rumah equine sorang2 sebab kena work
every weekend abah balik la nerek
jumpa farish n mama..
abah rindu kitaorg dak masa duk sorg2?
hehe...masa genap sebulan, buat kenduri aqiqah utk saya
sembelih kambing..tapi saya tak boleh pun makan
saya hanya suka susu mama jek..susu mama saya best tau!
masa kecik jugak, rambut saya yg tak byk tu tambah luruh lagik
ayah long panggil saya hamid albar(menteri luar negeri)..lololo :p
masa ni, saya dah pandai borak2, mengiring sikit2..
ni picas saya masa 2 bulan...bykkkk..mama la ni..suka amik gambar saya

0 comments: